lørdag 24. november 2007

sent men godt........

er spenningen over,

nå kommer det for en dag.

åse-mors liste over

"the guys"



the bad once


robbie williams

har alltid likt musikken hans,

men trodde ikke han var min type,

helt til jeg opplevde han på konsert.

jeg hadde gladelig blitt med han på nachspiel

(selv om jeg trolig måtte avspasere ei uke etterpå)



hugh grant

den perfekte drømmemannen helt til........

ingen er feilfrie,

så han er fortsatt en av mine favorittskuespillere




jose mourinho

en sjarmerende hissigpropp

(til orientering er dette en av de vrakede fotballtrenerne i verden)


de gode guttene

bjørn eidsvåg

ei kasse vin, veavarme, talglys og en gitar,

jeg sier ikke mere

levi henriksen
liker veldig godt både bøkene og musikken hans



bruce springsteen


full trøkk og hæla i taket sammen med denne karen,


har opplevd han" live",


gjør det gjerne igjen......



var det jensemann da,


sammen skulle vi tatt ei pils og bladd i interiørblader


og småhumra litt over ingrid


ingen liste fra meg uten disse to "sjarmisene"



martin andresen

kåre conradi



and the winner is :



colin firth

det perfekte eksemplaret av arten






marianne antonsen
hva gjør nå hun her,

jo det er trenerns favoritt.

han ville bare dere skulle vite det.

11 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Sjå der ja, det var mykje kjekke mannebein gitt!!
Enig med deg at Colin Firth er ein kjekkas:o)
Så mannen din også måtte blande seg inn i di liste, merkeleg det der:o) *fnis*
Ha ein finfin kveld:o)

Nette sa...

Åja...Mr. Darcy...han er jo så kjekk!!!

min sin lille tue sa...

Hei på deg:)
Der var lista di ja:) Mange barske mannebein der.
Skjønner at du har lært søster å hekle, så nå har jeg foreslått at hun skal sende rute-kunnskapen videre til meg:)
Ha en flott søndag.

Trines Hus og Hage sa...

Her var det mange flotte karer (og noen jeg ikke synes er så flotte - å hvile øynene på iallefall). Regner med du har hatt hyggelige dager hos søstra di, og fått sydd og heklet og skravlet til den store gullmedalje. Koselig!!! Ha en fin søndag og gode dager fremover. Snart advent... gleder meg!!! Klem

Tilonino sa...

Takk for koselig kommentar i bloggen min. Mange kjekke menn her ja......
Ha en fin uke.

Astrids nr.2 sa...

Hallo. Ny uke - nye muligheter. Skulle gjerne hatt med meg noen av mannebeina dine denne uka... hehe.. Håper dere har hatt en bra ferietur. Så moro at du har truffet fjortisen min. Håper hun oppførte seg pent da... Joda, vi bruker noen timer på musikken her, men det er moro og se at det gir resultater. Jeg har forresten funnet ut at jeg IKKE skal bli blondine..det var ikke helt meg, men artig var det læll å spille i "The gangsters". Ha ei god uke!

Reidun May sa...

så fin ei liste, enig i mange der, bare Richard Gere som mangler jo:)

Anonym sa...

Ja, ja. Pappa hadde ikke så masse å leve opp til da, i forhold til onkel. :)

Men Bjørn Eidsvåg?????

Forresten, ser litt aldersforskjell på guttene hos tante og mennene her. Hahahaha

-K

Anonym sa...

Ehm, er du AP`er?

Emmeline sa...

Herligheten...skal si Trenern har en forkjærlighet for damer med mørke stemmer? Ikke verst spesielt vil jeg si! MR DARCY---det aller beste valget ever!!! Tror ikke noen andre har hatt han på listen sin før, men han skulle ha fått komme på min...:)

Anonym sa...

Vet ikke om dette funker, men måtte bare gi en kommentar på dine drømmemenn! ;-) Deler så din begeistring for Colin Firth, finnes det noen herligere mann??? Håper at dere har en fin før-julstid! Klem fra søskenbarn Guri