tirsdag 27. november 2007

CRUISETUR

to døgn av forrige ukes ferietur tilbrakte vi på
color line sin nyeste båt,magic.
det er mange år siden jeg sist var på en slik tur, og det var tydelig,
for en standardheving.
lugaren
handle- og restaurantgaten

trappene mellom to av restaurantene


heisene


lys i alle varianter





massevis av forskjellig kunst


resten av uka var vi hos grethe-søster.
da fikk tante være med sjefen på saksofon-øvelse,
mens trenern var med eldstejenta på håndballtrening.

ellers så sydde og hekla vi,
resultatet kommer senere.




litt handling ble det også,
godt igang med julegavene.

ønsker dere alle ei trivelig uke

13 kommentarer:

Berit T sa...

Der hadde kunne jeg godt tenkt meg en tur, så flott det var!!

Forstår du og din søster har kost dere masse, veldig kjekt med felles interesser.
Ha en fin kveld :o)

Tone sa...

Den skal jeg med i februar, gleder meg nå etter å ha sett bildene dine :-) Ha en fortsatt fin uke :-)

Lemi sa...

oioi for en flott båt! tanta mi va me den fra mandag t torsdag i forrige uke, men visste ikke at den va så flott!

Emmeline sa...

Herligheten FOR EN FLOTT BÅT???
Sånn ser det ikke ut på de danskefergene som jeg har vært på. Fikk et lite snev av Titanic følelse når jeg så den trappen... Ble faktisk fristet for jeg kunne jammen ha tenkt meg en tur med en sånn båt som dette gitt!!!

Så koselig at Tante er med SmilehullSjefen på saksofonøving. Det kaller jeg en PERFEKT tante...
og ikke minst to perfekte søstre som har utvekslet søm og hekleerfaringer. Gleder meg veldig til å se resultatet!!
Hmmmm...jeg har ikke kjøpt en eneste julegave, sukk har 45 gaver på listen så det er visst på tide å starte ja! Ha en fin uke Åse, takk for alltid like kjekke hilsener ( med glitrende engelsk, hehe) på bloggen min:)

Ellie sa...

Dette så ut som litt av et luksuscruise, må ha vært en flott opplevelse! La merke til at du hadde Colin Firth på "mannfolklista" di nedenfor. Endelig ei dame med smaken i behold, tenkte jeg bare! Var jo ikke helt enig i en del av de andre, men Colin veier opp for det meste ;-). Vet egentlig ikke helt hvem jeg ville hatt på toppen av en slik liste, men han hadde definitivt vært der!

[morgrethe] sa...

Se her ja.... det var luksus på vann det... men du....jeg er ikke bare ufo queen. Se på klokka... jeg er night-queen også. Se på klokkeslettet. Men nå skal jeg køye altså. har hatt en hyggelig kveld med kollegaer.... *gjesper* God natt.

Nette sa...

Jøss, for en flott lugar og båt i det hele tatt!!! Artig da:)
Sikkert veldig kjekt å vær på søster-besøk også, kan jeg tenke meg!

Petunia sa...

Aldri så lite misunnelig her jeg sitter....
Men dere har sikkert fortjent det:)

IngersATELIER sa...

Hei igjen, skal si det har blitt luksus i Color Line. Jeg var kokk ombord på Color Festival, tidene har forandret seg på bare noen få år...det er jo bra:)) Flott var det, alltid hyggelig med en tur og en forandring i hverdagen!
Ha en god-natt!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Det var ein flott båt, og den kunne eg jammen meg tenkt meg ein tur med.
det såg ut som dåke kosa dåke ilag med søster di sin familie, med både det eine og det andre:o)
Ha ei fin veke, det som er igjen:o)

Hilsen fra landet sa...

Ante ikke at disse båtene så slik ut! Og du hadde med deg arbeid på turen også ja ;-)

Håper det går bra etter operasjonen!

Astrids nr.2 sa...

Hei, hei. Guri malla, tror jammen det er lenge siden jeg har vært med båt "over kjølen" også, jeg. Ser ut som en flott båt. Ellers så er det flott for dala-barna at Tante med stor T kommer på besøk, tror jeg...Håper du fant noen spennende butikker her "nede" også da. :)

Sigurd Olav Silset sa...

Så hærlig! Hadde det ikke vært for min sjøsyke skulle jeg tatt meg en tur. Mannen har ikke gitt opp å mase på å få meg med, spørs om jeg snart må gi etter, for det der såg jo helt himmelsk ut!!