torsdag 8. april 2010

Et påskeresyme.

mens trenern har gått
mil etter mil
på fjellet.
har jeg hatt
sesongåpning
favorittplassen
min.

der har jeg nytt
tanglukt og bølgeskvulp,
mens jeg har skuet opp
mot fjellet hvor trenern var.
resultat:
trenern ødela to skistaver
og en binding,
pluss at han har gått på
seg to
gedigne gnagsår.
jeg fikk bare fregner av sola ;)




påskebesøk
hadde vi fra
søre-luten,
og det høye nord.






ane,
som bor nærmest så vi minst av,
travle tider for
russejenta vår.


hanne ørstaviks bok
kjærlighet
ble lest.
en trist historie om en mor som bor
sammen med sin sønn.
kort fortalt handler den om guttens
lojalitet ovenfor sin mor,
med en umåtelig trist slutt.


filmene som ble sett
(med eirik sine kommentarer).


påskeaften
ble vi bedt til gode venner.
nydelig mat ble servert,
og tror du ikke
påskeharen
hadde vært der med
påskeegg
til oss.
er det snart helg igjen,
og takk for det ;)

Ingen kommentarer: