lørdag 13. september 2008

Pakke i posten........

i dag fikk jeg pakke i posten fra
Hilde
det var en premie i forbindelse med
at bloggen hennes feiret
to år.

med pakken fulgte dette koselige kortet.
(er det Rasmus- pusen som klatrer over kanten tro ? )



papiret ble flerret av,
og en søt hjerteboks åpenbarte seg.
lokket ble åpnet og der lå disse to.


en søt liten "pung",
(hvordan er det mulig å sy glidelås i noe så lite ?)
som jeg allerede har planlagt skal få være med på en reise.
nåleputen Hilde,
kan jeg ikke love blir mye brukt.
men så søt som den er kan den jo
inspirere,
ja for symaskina
jo frem snart.

tusen takk Hilde,
det var så koselig at du ikke hadde glemt meg,
selv om jeg var
skammelig sent ute.

bevis
ja, for jeg maler virkelig.
men det er ikke bare det at jeg er
sentarbeidene,
med oljemaling tar det tid.
(maler både vegger og dørkarmer i 40 glans)
her har det vært
grunnet, pusset og malt
flere strøk.
og med oljemaling må en ha tolmodighet,
det må herdes mellom strøkene.





siste leste bok:
helene uri,
de beste blant oss.





ønsker alle ei riktig god helg !




13 kommentarer:

Emmeline sa...

Gratulerer med søt liten gave, og ikke minst; FANTASTISK FLOTT resultat i gangen så langt;) Det blir jo kjempeflott. Håper du har før bilder også---for hvis denne gangen har vært furu all over må det jo være en STOR endring!!! Ha en god helg, her skinner solen:)

Webradio sa...

Hello !

The cats are cute...

Je ne parle pas le norvégien...

Anonym sa...

Grattis med gave, så søtt det var! Koselig når det kommer noe sånt i posten, ja:) Gangen blir jo bare så lekker - alldeles nydelig, rett og slett! Fin helg til deg! Klemmer**

[morgrethe] sa...

Burger King ja...... det var riktig tippet. Men det er ikke så godt lengre.....dessverre!

Fin gave du har fått av Hilde. Er det reisen hit den skal få bli med på???????

God lørdagsklem!

Som mine dager er sa...

Alltid hyggelig å få gave i posten, og denne var jo så søt - og tenkt - hjemmesydd. Sånt imponerer meg også.

Det blir så bra med hvite vegger. Det blir vel stor forskjell vil jeg tro, iallefall hvis det har vært furuvegger tidligere.

Lykke til videre med malingen. Skal bli gøy å se sluttresultatet ;-)

Ha en fortsatt fin søndag. Her er formen på topp selv om det ble sent. Jihaaa!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.

Så kjekt at den lille gåva falt i smak:)
Gangen din vert kjempeflott, og mala panel er veldig fint:)

Ha ein fine søndag.

Nette sa...

Så kjekt med premie i posten da, fin gave ja! Maling på gang hos deg og ja...er helt utslitt i høgrehanda etter 3 strøk på skapet og 2 på pulten jeg...nå står kjøkkenbenker og bord for tur, men jeg drøyer den litt...hehe! Viktig å slappe av innimellom og kanskje blogge litt også, sant?
Ha ei fin uke!

Astrids nr.2 sa...

Heldig du, som får gave i posten! Sånt no' er spennende, og her inne finnes så utrolig mange kreative mennesker med sans for estetikk - til og med ved innpakningen.Gangen din blir fin også. Hva heter fargen du bruker? Ellers håper jeg alt er bra med deg og dine. Sjallabajs

Astrids nr.2 sa...

Heldig du, som får gave i posten! Sånt no' er spennende, og her inne finnes så utrolig mange kreative mennesker med sans for estetikk - til og med ved innpakningen.Gangen din blir fin også. Hva heter fargen du bruker? Ellers håper jeg alt er bra med deg og dine. Sjallabajs

Astrids nr.2 sa...

uuups.. To ganger da gitt....

Made by KKann sa...

Hei hei Åsemor..

..hører jeg rykter om at du kommer nedover til Hedemarken?? - skulle vært hyggelig å treffe deg da?!! Smil!

Så hyggelig med gave - enig med deg..hmmm..den glidlåsen er et mesterstykke å få så pen!

Flott med lyse vegger!

Ha en fin fin onsdag!

Klem fra KKann

Torunn sa...

Hei på deg Åse!

Titter bare innom for å ønske deg en lun høstkveld :-). Og lykke til videre med maling! Panel, oljemaling, pussing, sparkling...ja, alt det derre der! DET tar TID ja!

Klem Torunn

Anonym sa...

Takk for at du tør...sikter til kommentaren hos Emmeline.

hilsen surndaling som har gult (er kult) kjøkken