fredag 25. mai 2007

22 ÅR <3

Til Jørund <3
Et lysglimt fra ingenting til ingenting er vi,
så jeg går aldri rundt og savner magi, i mitt liv.
Og underet for meg er at du finns her hver kveld.
At det vi har er hellig står ikke i noen bok, men jeg vet det likevel <3>
(skrevet av Anne Grete Preus)
25. mai 1985 gifta vi oss. Bryllupspresang fra to kamerater var disse snill pike/flink gutt koppene. De har stått på ei hylle og minnet oss om disse enkle levereglene .


Måtte også vise bilde av ungene våre, er så stolte av dem<3>


Ønsker alle som er innom bloggen min ei god pinse !

12 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Heisann på deg.
Så flotte barn du har, ikkje rart at du er stolt.
1985 er eit flott år, da kom eldste dotter mi til verden:)

Ha ei kjempeflott pinse du også.

Eg er heime nå, kom i går kveld. Herleg:o)

Sigurd Olav Silset sa...

Gratulerer med bryllupsdagen! Ekteskapet har resultert i tre flotte barn:)

Mia sa...

Klart du er stolt av ungene dine, så pene og kjekke som de er. Gratulerer!

Angående spørsmålet i bloggen min om møtet med bloggevenner, så var det veldig morsomt å treffe de. Vi hadde mye felles interesser å prate om (også blogging...) og det inntrykket jeg hadde av dem fra bloggene deres ble jo forsterket (og stemte) etter å ha truffet dem. Så på den måten kan man jo si at jeg synes jeg kjente dem, ihvertfall littegrann...

min sin lille tue sa...

Hei. Du kan nok være stolt av barna dine, de ser da flotte ut. Gratulerer med bryllupsdagen :)Jeg har litt over 20 år igjen før det forhåpentligvis blir 22. Ha ei fin pinsehelg.

karu sa...

gratulere så mye med bryllupsdag. så flotte unger du har. de kan du med god grunn være stolt av.

karu sa...

gratulere så mye med bryllupsdag. så flotte unger du har. de kan du med god grunn være stolt av.

Anonym sa...

Hei hei!!! Gratulerer med bryllupsdagen!!!:) Lett å huske når det er på samme dato som Robert har bursdag!;)

[morgrethe] sa...

Ja, jeg husket jo å gratulere deg med dagen etter at du hadde minnet meg på det. Er hos onkel og tante, og jippi, data.... ha ha. Nå er det kaffedrikking. Vi møtes på mandag. Gleder oss til mat! *smil*

Anne Louise sa...

Litt forsinket gratulasjonshilsen på bryllupsdagen den 25.mai. Er litt treg jeg vet du. Flotte barn dere har også. Ha en god kveld.

Line sa...

Flotte ord fra A G Preus! Gratulerer med bryllupsdagen som var! Jeg skjønner godt at du er stolt av barna dine :)
Ha en fortsatt fin pinse!

Mors værelse sa...

Gratulerer så mye med dagen som var.. bryllupsdag er noe man kan være stolt av !!

Liv sa...

Vidunderlig fin "hjertekrans"! Har du laget den selv?